Tiesioginis paštas

Tiesioginis paštas – tai vienas veiksmingiausių tiesioginės rinkodaros būdų, ypač dažnai naudojamas daugelyje pasaulio valstybių, siekiant didinti įmonių pardavimus, bendrauti su esamais klientais ar pritraukti naujus.

Mes nesiūlome Jums tiesioginio elektroninio laiško, kurį randate savo elektroninio pašto dėžutėje kartu su šimtais kitų. Mes siūlome tikrą, originalų, personalizuotą laišką, laukiantį, kol surasite laiko jį atplėšti ir perskaityti. Verslo sėkmė – beveik šalia.

Tiesioginio pašto sėkmė yra nulemta vadinamosios 100% efektyvumo taisyklės: 40% rezultatų priklauso nuo gavėjų sąrašo, 40% – nuo pasiūlymo, 20% – nuo kūrybiškumo.

Kadangi jūs geriausiai žinote, ką parduodate, pasistenkite. Arba pasistengti galime mes. Pats laiškas nebūtinai turi parduoti – jis gali tik sudominti, tačiau tiek, kad adresatas su Jumis susisiektų. Juk žinote, jog tiesioginis kontaktas veikia kur kas labiau.

Ir atminkite, jog pritraukti naują klientą – beveik aštuonis kartus brangiau nei išlaikyti seną. Rašykite jiems, sveikinkite, darykite akcijas ar nuolaidas – lepinkite juos, nes jie to nusipelnė.

Keletas patarimų siekiantiesiems išnaudoti visus tiesioginio pašto privalumus:

  • Nuolat bendraukite su savo esamais klientais
  • Sukurkite kuo geresnę adresatų duomenų bazę
  • Personalizuokite – žinokite adresato vardą ir pavardę
  • Rašykite kaip draugui
  • Rašykite paprastai
  • Akcentuokite naudą ir pokytį – ne charakteristikas
  • Kartokite – bent jau tris kartus
  • Ir - bandykite, bandykite, bandykite